LOGO NATHALIE BLANC.jpg

Het luxueuze brillenmerk ‘Nathalie Blanc’ werd opgericht in 2015. Het Franse merk kon zich
al snel onderscheiden door hun delicate design, hun Franse weten en kunnen en natuurlijk
ook de fijne materialen waarmee het merk werkt.
De brand is ontstaan, uit het persoonlijke probleem van mevrouw Blanc. Als kind droeg ze
brillen die te groot, te zwaar, te klein of te plat waren. Niks stond mooi en goed op haar
gezicht. De brillen waren te lelijk en te banaal. Ze studeerde voor opticien en ging zelf
optische collecties gaan tekenen. Haar missie was om een bril om te toveren in een mode-
accesoire.

Haar collectie biedt een verscheidenheid aan kleuren in een subtiel palet, delicate monturen
die traditie vermengen met een moderne aanpak. Achter de eenvoudige metalen
producten, gaat een lang werk van ontwerpen en technische prestatie schuil. Het metaal is
zeer moeilijk te ontwerpen en te produceren omdat het een extreme precisie en veel
meesterschap vereist om de perfecte lijn te vinden die het gezicht perfect zal aankleden.